SEO


קידום נכון בגוגל
תהליך מומלץ ונכון לקידום אתרים באינטרנט

ישנם פרמטרים שונים לקידום נכון , אתר אינטרנט חדש דורש חשיפה מקסימלית וממוקדת למילות המפתח , שמאפשר לנו ליצור כמה שיותר כניסות איכותיות וממקודות לאתר , ודף הנחיתה חייב להיות רלוונטי למילת המפתח שהגולש חיפש , התמקדות ברלוונטיות המילה מאפשרת לכם לקבל כמה שיותר כניסות איכותיות ותשלום על כל לחציה מנוצלת בצורה נכונה.

סקר פלח שוק ומתחרים
גורם עיקרי בשיווק נכון הוא הכרת התחום וקהל היעד .
מטרת השיווק והקידום באינטרנט – רלוונטיות , כאשר אנו מקדמים אתר במילות מפתח נכונות , כך תוצאות ההשקעה יוכיחו את עצמם לכן , מקדם אתר מקצועי לומד להכיר את התחום ואת קהל היעד של המוצר או השירות אותו אתם מציעים מחקר של מילות מפתח וביטויים ממוקדים לתחום שלכם מגדילה את הסיכוי להצלחת העסקה , מיפוי מתחרים והתאמת האסטרטגיה שיווקית נכונה בהתאם לגודל השוק ועוד אין ספור גורמים כאלו ואחרים שמהווים בסיס להצלחה מסחרית וחשיפה עצומה מול מיליוני גולשים בארץ ובעולם ברשת האינטרנט
ישנם מקרים בודדים של אי הצלחה בעסקים שונים שהתבססו על פרסום באינטרנט וזאת מחוסר הבנה נכונה של התחום אליו נכנסו , הפרסום לא ממוקד למילות המפתח ואין מספיק חשיפה במקומות המתאימות

אופטימיזציה וקידום אתרים זה חלק בלתי נפרד מהאתר ואף ניתן להגדירו כבסיס לבניית את יש להדגיר את מבנה האתר בצורה נכונה וידידותית לגוגל ולמנועי חיפוש השונים וכמובן לגולשי האינטרנט שמבקרים באתר (זאת הסיבה שאנו מעוניינים לקדם – חשיפה | גולשים) , כל חלק מהאתר חשוב , תכנים איכותיים ומעניינים , ניווט תפריטים , עיצוב ואופן הבנייה אלו בעצם כל הגורמים אשר יקבעו את גורלכם האם הגולש יבחר להשתמש בשירות שלכם או יתעניין המוצרים שלכם ? הרושם הראשוני שלכם הוא האתר ! ואם האתר לא מקצועי מבחינת הגולש החברה לא מקצועית .
אופטימיזציה – לאחר שהאתר מוכן
תהליך האופטימיזציה מתחלק ל- 3 : קוד האתר , מבנה האתר , תוכן .
עיקרון האופטימיזציה לאתרים, התאמה של האתר לגולש ולמנועי החיפוש , ישנם המעוניינים לקדם את אתרם ומתאימים את האתר למנועי החיפוש , לא בודקים תכנים לפני הכנסת התוכן לרשת וגולשים שנכנסים באתר לא מוצעים עוניין להישאר ולגלוש באתר מה שגורם לנתונים שליליים , גוגל יכול לראות שכמות הכניסות גדולה אך הגולשים לא מוצאים עניין להישאר ולגלוש באתר
כמו כן , בניית מערך קישורים נכון ומועיל בתוך האתר
- הגדרת מילות מפתח במקומות הנכונים
הגדרת תגי מטא המותאמים למנועי החיפוש
צמצום קוד מקור האתר שיפור עמודי נחיתה המותאמים וממומקדים למוצר שלב האופטימיזציה מתחלק ל3 חלקים - קוד,מבנה ותוכן.
עיקרון האופטימיזציה הוא התאמה מלאה של האתר לגולש ולמנועי החיפוש.עריכת תוכן, התאמת שפה לגולש, בניית מערך קישורים פנימיים, קטגוריזציה, היררכיה, התמאת מילות מפתח, עריכת תגי מטא, צמצום קוד, שיפור עמודי נחיתה, צמצום המרחק בין פעולה לגולש והרשימה עוד ארוכה – כל אלה חלק מתהליך אופטימיזציה. קידום אתרים שוטףקידום אתרים באופן שוטף לחיזוק מילות המפתח לאחר שהאתר עבר אופטימיזציה מקיפה ובסיסית , ישנו צורך בקידום האתר באופן שותף זהו תהליך ממושך של קידום האתר בדירוגים הגבוהים בתוצאות החיפוש בגוגל בפרט ומנועי החיפוש השונים כמו וואלה | נענע | msn ועוד כחלק מהקידום השותף , בניית תשתיות קישורים חיצוניים המצביעים לאתר
- החלפת קישורים עם אתרים שונים ברשת
– רמת קישור עם חשיבות והשפעה על pr של דרוג גוגל
- רישום האתר באינדקסים השונים ברשת
- עריכת תוכן ושיתוף פעולה עם שיתופי פעולה של כתבות באתרים שונים ברשת
שינוי האתר בהתאם לצורך הקיים ולפי דרישה כמו כן ניתן להוסיף דפים ומוצרים חדשים
תמיכה ופתרונות בהתאם לצורך
קמפיין ממומן בגוגל לפי ppc שלם על כל קליק
·