תהליך קידום אתרים

קידום אתרים

תהליך קידום אתר :

תהליך קידום אתרים מקצועי , מתחיל במחקר נכון של  מילות מפתח מה שמאפשר לנו להחשף ליותר לקוחות פוטנציאלים ברשת האינטרנט , אנו מתמקדים בבחירת מילות מפתח המותאמות לתחום האתר ומייצרים תנועה רלוונטית של גולשים שמחפשים את מה שיש לך להצעה.

מחקר מילות מפתח

בדיקה מקיפה של מילות מפתח הפופולריות  לצורך קידום אתר , דרוגם לפי חשיבות המילה ומיקוד בדף נחיתה באתר , בדיקה של מילות מפתח בעלות תחרות קטנה שיכולה לחשוף אותך במהרה לעומת מלת מפתח בעלת תחרות גדולה , אנו מאבדים את נתוני החיפוש ברשת האינרטנט בצורה מקצועית ובוחרים את מילות המפתח שיפיקו תועלת מקסילמאלית ויספקו לך פניות רלוונטיות לשם יצירת לידים איכותיים.


מחקר תחום הלקוח ותחרותיות

בניית מערך אסטרטגיות קידום האתר המותאמת לשוק הספציפי לפי התחום  ובחינת התחרותיות מנקודת ראות של מקדם האתר. אנו בוחנים וחוקרים את התחום שלך לשם הבנת צרכי החברה שלך וצרכי הלקוח , מה אתה צריך לתת לגולש כדי שיבחר להכנס לאתר שלך , ואיזה מידע זקוק הגולש כדי להמשיך ולגלוש באתר שלך? , האם האתר שלך מחדש את המידע או שהגולש רואה "שנה טובה" בפסח?? מה שגורם לגוגלש להבין כי האתר לא מתוחזק כמו שצריך ולא עדכני , מטרת גוגל : לתת לגולש את התשובה הכי מדוייקת והכי חדשה .


תקינות קוד האתר - אופטימיזצית מבנה קוד האתר

בדיקת תקינות קוד  האתר לסטנדרטים המקובלים והברורים מסריקה נכונה של מנועי חיפוש , כאשר גוגל סורק את קוד האתר עוד לפני שהגיע לאתר שהגולש רואה , מנוע החיפוש שסורק את האתר יכול להבין את נושא הדף והגדרות של מלות המפתח ותגי המטה השונים מאפשרים לו להבין באיזה נושא מדובר , לאחר סריקה של כל האתר יכול גוגל או כל מנוע חיפוש להשוות בין קוד האתר למה שהגולש רואה , במידה והקוד תואם לאתר עצמו ישנה חשיבות רבה , עוד בקוד ברור לגוגל נושא האתר ומה בעצם הגולש יכול לדעת כאשר יכנס לאתר , חשוב מאוד שקוד האתר יהיה נקי מתגים מיותרים חשוב מאוד שמנוע החיפוש יסרוק רק את מה שרלוונטי במקרים מסויימים גוגל לא סורק את כל קוד האתר שיכול לפגוע בקידום מקצועי .
שיפור קוד האתר למנועי חיפוש , התאמת מילות מפתח (וצרופי מילים) למקומות אסטרטגים  בקוד האתר , עם חידושים  ושיפורים של האתר עבור מנועי חיפוש וגולשי האתר.


שיפור הטקסטים באתר

עריכות קלות בטקסטים של האתר על מנת להביא אותם למצב אופטימלי עבור מנועי החיפוש. שינויים ועריכות בתוכן האתר לשם שיפור איכות תוכן האתר עבור מנועי החיפוש והגולשים , אין אנו יודעים איזה חלק מתוכן האתרגוגל מציגה לגולש , לכן חשוב מאוד שכל תוכןבאתר הן בקוד האתר והן לעיני הגולשים , שהכתיבה תהיה מקצועית , עיניינית ומעניינת , כל תוכןהאתר יכול להופיע בתוצאות החיפוש תלוי במילת המפתח שהגולש הקיש.


אופטימיזצית מבנה האתר

שינוי מבנה של האתר על מנת לרכז את תשומת הלב של מנועי החיפוש אל הדפים הנכונים. אנו מקדמי האתרים מתמקדים במבנה נכון של האתר המאפשר לגוגל או לכל מנוע חיפוש אחר לסרוק בצורה נכונה כל דף או קישור מסויים , ישנם מקרים שגוגל לא צריך לסרוק דפים מסויימין כדי למנוע הכפלת תוכן או סריקה מיותרת , לכן ישנה חשיבות רבה בשמירה על הכללים , ויצירת מבנה נכון וברור לאתר האינטרנט.


רישום האתר למנועי חיפוש ואינדקסים

רישום ידני של האתר למנועי החיפוש והאינדקסים המובילים, תוך אופטימיזציה של הנתונים המוגשים לאתרים אלו. רישום והפצת האתר לאתרים ואינקסים איכותיים ומהמובילים ברשת   עם אופטימיזציית נתונים  המוגשים לאתר לפי תחומו ופלח השוק , אנו מתאימים את האינדקסים הרבים ברשת האינרטנט ישנם אינדקסים המתמקדים בתחום ספציפי שיכול לתת לך תועלת מקסימלית בחשיפת האתר המקומות הנכונים .


בניית תוכנית השגת קישורים חיצוניים

בניית תוכנית להשגת אתרים שיוסיפו קישורים אל אתרכם. בניית מערך קישורים חיצוניים המצביעים לאתר שלך , החלפת קישורים עם אתרים בעלי pr גבוהה שמאפשרים לכם לחזק מילות מפתח בעלות תחרות רבה , קבלת קישור ממנהל אתר אחר הרבה יותר משמעותית מקישור מבלוג שכל גולש יכול לפתוח \ פורום או פרסום חינמי באינטרנט , חלק מהקישורים המוצעים חינם אינם קישורים שגוגל נכנס מהסיבה שרום קישורים אלו הם :  NO FOLLW \ NO INDEX ולכן קישורים אלו לא משפרים את  קידום האתר אבל ישנה חשיפה לגולשים שיכולים לייצר לך כניסות ואף לחזק את פופולריות האתר .