שיווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק ? תעשו לייק !

רשת הפייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה והתוססת ביותר בעולם, שאם לא ביליתם את השנים האחרונות מנותקים מכל העולם, הרי ששמעתם עליה איזה פעם או פעמיים לפחות. עם 500 מיליון גולשים רשומים, מספר שעולה בהתמדה ובנחרצות, פייסבוק הוא אתר הרשת החברתית ששינה את פני האינטרנט באופן שרבים מתקשים להכיל גם כיום. חשוב להבין, שפייסבוק הוא הרבה יותר מרשת חברתית. זו רשת מופלאה לשיווק ולחיבור אתרים, ואם אתם בעלי אתרים נדרש שתבינו כיצד עובד שיווק בפייסבוק, ועוד יותר – חשוב שתדעו לרתום את מאפייני שיווק בפייסבוק לצרכיכם.

מקורות הכוח של שיווק בפייסבוק
1. אינטראקטיביות המונית. גולשי הפייסבוק הם צרכנים של מידע, היכולים לבחור מהו המידע שהם מבקשים להיחשף לו ומה הם רוצים לעשות – להעלים אותו, להגיע לאתר שעומד מאחוריו, אולי הם רוצים לשתף את המידע הזה עם חבריהם ולהעביר אותו הלאה? וחשוב מכך – אתם, בעלי האתר המבצעים שיווק בפייסבוק, אתם תדעו בדיוק מה בחר כל אחד לעשות עם החומר השיווקי ששלחתם לו, ומדובר במידע שערכו לא יסולא בפז.

2. שיווק בפייסבוק כולל מסרים מיידיים ומדידים, מה שמאפשר מחד לגולשים ליהנות מחומר ייעודי שאינו מכביד, ולבעלי האתרים מאפשר לקבל פידבק מיידי ולשנות את הקמפיין או אופן שיווק בפייסבוק "תוך כדי תנועה".

3. רשת האינטרנט היא רשת מתפתחת. הפייסבוק, כאתר בפני עצמו, הופך גם הוא מיום ליום למולטי טאלנט שכמוהו עוד לא היה. שיווק בפייסבוק הוא כלי שאין לדעת מה יכלול מחר, לפיכך הכרחי לנוע איתו יחד, אם ברצונכם להישאר עדכניים ורלוונטיים.

שיווק בפייסבוק באמצעות פרסום ממומן – האם שווה ?
רגע, אם כבר השתמשתם בפרסום ממומן בגוגל, למה אתם צריכים לעשות אותו גם בעת שיווק בפייסבוק ? להלן כמה

נקודות חשובות שרצוי לדעת :
1. שיווק בפייסבוק באמצעות מודעות בתשלום מאפשר לקבוע פרמטרים לפילוח קהל היעד שיצפה במודעה, פרמטרים שאינם קיימים בגוגל.

2. מודעות בתשלום מאפשרות לכם לקשר את המודעה ישירות לדף המעריצים או הקבוצה שהקמתם לעסק (וכן, שיווק בפייסבוק חייב לכלול גם את המוצרים האלה כחלק מהחבילה הכוללת).

3. שיווק בפייסבוק באמצעות מודעה פרסומית מאפשר לכם לבחור האם לשלם באמצעות PPC או על פי מספר החשיפות.

4. מודעות בתשלום דרך פייסבוק מאפשרות סטטיסטיקות נרחבות יותר אודות התנהגות הגולשים ותגובתם למהלכי שיווק בפייסבוק שלכם, כך שתוכלו להגיב ולשנות את הקמפיין בצורה טובה ואיכותית יותר – אם נדרש.