קמפיין קישורים ממומנים

 

על קמפיין קישורים ממומנים – האם כדאי לשלם על מה שאפשר לקבל בחינם ?
כשמדברים על קידום אתרים, נדמה שתמיד מדברים על קידום אתרים אורגאני, אולם חשוב להבין כי עבור אתרים שאין להם זמן לחכות עד שקידום אורגאני יצלח, או לאתרים שאינם מעוניינים להשקיע בקידום אורגאני, קיימת האפשרות המצוינת לרכוש קישורים ממומנים בגוגל, ולהופיע בזכותם בראש תוצאות החיפוש, באזורים המיועדים לאתרים אלה. האם שווה ? כדאי ? ומתי ? כל זאת במאמר שלפניכם.

על יתרונותיהם של קישורים ממומנים
קישורים ממומנים הם אפשרות מצוינת לבעלי אתרים המבקשים להשיג תוצאות (ותנועה) בתוך זמן קצר, ומאפשרים גם פילוח חכם ואינטליגנטי של מילות המפתח, כך שימשכו סוגים שונים של קהלים אל האתר עצמו. לדוגמא, באמצעות קישור ממומן PPC ניתן ליצור קבוצות פרסום כשלכל אחת מילות מפתח שונות, היוצרות יחד תמהיל שיווקי ופרסומי מצוין.
קישורים ממומנים מאפשרים גם התממשקות ישירה עם כלי הסטטיסטיקה של גוגל – Google Analytics, המנתח את תנועת הגולשים באתר, מהן מילות המפתח הפופולאריות שהובילו אותם אל הדפים השונים ופרמטרים רבים נוספים. באמצעות קישורים ממומנים והעבודה עם הכלים הסטטיסטיים ניתן למדוד כמותית את הפרסום, ולהבין את התועלת שהוא מפיק לאתר ולעסק (האם מספר הכניסות לאתר עלה, האם הגולשים שהגיעו לאתר דרך קישור ממומן PPC אכן השאירו פרטים באתר או ביצעו רכישה וכו').

אז מה עדיף ? קידום אורגאני או קישורים ממומנים ?
קידום אורגאני הוא קידום המבוצע כחלק מתשתית האתר, באופן נסתר, באמצעות תורה שלמה ויסודות המוטמעים באתר עצמו, הגורמים לכך שמנועי החיפוש יאנדקסו אותו ויעניקו לו ציון גבוה, מה שימקם אותו במקום גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש במנועים אלה. לעומתם, מאפשרים קישורים ממומנים לשים את האתר באופן מלאכותי בראש תוצאות החיפוש. לכאורה, קידום אורגאני הוא "אלגנטי" יותר היות והגולש אינו נרתע מהאפקט הפרסומי הכרוך בקישורים הממומנים, והוא בוחר את האתר היות והוא באמת מתאים לצרכיו, אולם חשוב להבין כי גם קישורים ממומנים הם בעלי תועלת עצומה.
עיקר היתרון של קישורים הממומנים הוא עבור אתרים חדשים, המצויים בתהליך קידום אורגאני אך, כידוע, קידום זה לוקח זמן (אפילו מספר חודשים). באמצעות קישור ממומן PPC  יכול האתר בזמן הזה עדיין ליהנות מחשיפה לקהל חדש. זאת ועוד – באמצעות קישור ממומן PPC יזכה האתר ליותר תנועה, מה שימשוך גם את תשומת ליבו של מנוע החיפוש ויעניק לאתר ציון גבוה יותר - מה שיקדם אותו גם בפן האורגאני. כן, שתי ציפורים במכה אחת.

קישורים ממומנים בגוגל
קופון קישורים ממומנים בגוגל
אין ספק שקישורים ממומנים מספקים מענה מיידי , ואם הקמפיין ממומן בגוגל מנוהל ע"י מקדמי אתרים בעלי נסיון ניתן להפיק תועלת משתלמת ואף להצדיק את התשלום עבור כל קליק בקישורים הממומנים בגוגל בפרט ובקישורים ממומנים בכלל ,ישנם הבדלים בין קידום אורגני בתוצאות החיפוש של גוגל לעומת קידום ממומן :
קידום ממומן רואים מידי עם העלאת הקמפיין לעומת קידום אורגני שאת תוצאות החיפוש ניתן לראות לעיתים לאחר כמה חודשים של קידום מקצועי .

קידום ממומן מבוסס על תקציב יומי \ חודשי \ שבועי ואף יש להגדיר את מחירי הקליק , לאחר שהתקציב נגמר , הקמפיין יורד מתוצאות החיפוש בגוגל , לעומת קידום אורגני ברגע הקליקו על אתר שממוקם בתוצאות החיפוש הראשונות , ככל שיותר גולשים יכנסו , ויגלשו באתר מבחינת גוגל , הגולש קיבל את שחיפש וזו תוצאה רלוונטית מה שמחזק את המיקום של אותו אתר במילת המפתח הספציפית
קידום ממומן חושף אותך לקהל יעד רחב , לעיתים כאשר הקמפיין מנוהל ע"י מי שאינו רשאי לנהל קמפיין האתר שלך יכול להחשף לגולשים לא רלוונטים וזה יוצר כניסות לא רלוונטיות , ובעל האתר משלם עבור כל כניסה , וזה יכל למנוע ממודעתך להופיע לא להופיע כאשר באמת חיפשו את מה שיש לך להציע

אנו ממליצים לכם לחשוף אתר חדש בניהול נכון של קמפיין בקישורים הממומנים בגוגל .

  לקבלת 200 ש"ח ראשונים מתנה לחצו
קידום אתרים ממומן





קמפיין קישורים ממומנים- תוצאות מיידיות!
קמפיין קישורים ממומנים- קבלו תוצאות מיידיות
קמפיין קישורים ממומנים – PPC Campaign
200 ש"ח מתנה !!
לפתיחת קמפיין בקישורים הממומנים בגוגל

1.
פרסום בגוגל בקישורים הממומנים , בתוכניות השונות כמו Google AdWords MSN AdCenter ואחרים הינה השקעה נוספת לפרסום וחשיפה מיידית ברשת האינטרנט , בגוגל ממומנים אין ספק שהנוכחות שלך גבוהה יותר וניתן למקד את הקמפיין למילת המפתח כך שניתן לראות תוצאות מיידיות לאחר הגדרת התקציב בגוגל . 2. חשיפה ממוקדת ורלוונטית לקהל היעד הנכון , התאמת דף נחיתה למילת המפתח , חוסכת לכם הקלקות מיותרות , למשל אם אתם מנהלי חברה שמציעה מוצרים משרדיים וגם שולחנות למחשב , הקישור הממומן מנתב את הגולש לדף הבית , יכול להיות שהגולש יכול להבין שניתן לקנות גם שולחן מחשב , ויכול להיות שהגולש ימשיך לחפש , הכניסה אליך עולה כסף ולא השגנו את המטרה , לעומת זאת , אם הגולש יחפש שולחן מחשב ובמקום דף הבית הגולש יגיע לדף תצוגה של שולחנות המחשב בצבעים שונים , הגולש יבין כי הוא מצא את שחיפש ואף יקנה את המוצר אצלך....
PPC Bully – תוכנה אוטומטית לאופטימיזציה נכונה של קישורים ממומנים , קבלת אפקט מקצועי ומורחב של חשיפה ברשת האינטרנט .ניתן אף לקבל שירות שיווק גדול יותר עם חשיפה מקסימאלי sem שלם , שזהו תחום בפני עצמו
פרסום באתרי יעד וקישורים קונטקסטואליים
פרסום באתרי יעד וקישורים קונטקסטואלים – בעלי משמעות
חוץ ממנועי החיפוש , פרסום באנרים וקישורים כאלה ואחרים בתשלום , באתרי יעד שהם חלק מתוכנית גוגל אדוורד
מלבד מנועי החיפוש,פרסום באנרים וקישורים בתשלום באתרי יעד ואתרים שהם חלק מתוכניות פרסום באתרים (כמו Google AdSense ודומיו) היא גם דרך יעילה לשווק את האתר באינטרנט.
פרסום באתרים אחרים היא צורה טובה להגברת הנוכחות ברשת והזרמת תנועה ממוקדת של גולשים, שכנסו לאתר דרך קישור רלוונטי לתחום שבו האתר עוסק.
· קניית לידים
ליד (Lead) הוא פנייה רלוונטית של לקוח פוטנציאלי.
ישנם אתרים רבים, לדוגמא זאפ וזולים, שעוסקים בהשוואת מחירים ובפרסום של עסקים המציגים בהם את מוצריהם.
אתרים אלו מקבלים פניות מגולשים – פניות ממוקדות בנושא מסויים – שהאתרים מוכרים לעסקים הנרשמו אליהם. חוץ מכך, ישנם עוד הרבה צורות למסחר בלידים.