מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח – כי מילת מפתח אחת שווה אלף הקלקות
קידום אתרים אורגאני הוא מסוג הדברים המחויבים כיום עבור בעלי אתרים, המעוניינים בכך שהאתר שלהם ישיג את יעדיו. קידום אתרים הוא המפתח לכך שבעת חיפוש מילות מפתח בגוגל יצוף האתר כלפי מעלה, יקבל את הזרקור הראוי ויעלה כבר בעמוד התוצאות הראשון. בין אם תבחרו לבצע קידום אתרים אורגאני או קידום אתרים בתשלום (Pay Per Click), הרי שבשני המקרים תידרשו לבסס את הקידום על תוכן ולשם כך בדיוק נועד מחקר מילות מפתח.

מחקר מילות מפתח כפילוח שיווקי
מחקר מילות מפתח דומה מאוד לפעולה של פילוח שוק – ראשית יש לבצע מחקר מילות מפתח שיציף את המילים המשמעותיות והטובות יותר המובילות להזדמנות שיווקית נכונה, כלומר – מחקר מילות מפתח שיציף את המילים להן יש ביקוש אולם השוק הקיים – נמוך. בצורה כזו יכולים אתרים (קטנים בעיקר) ליצור שוק נישה ייחודי ומשם לצמוח.
מחקר מילות מפתח נדרש להתבצע בהדרגתיות, לפי סדר עדיפויות, כשבראש הרשימה ימקם מחקר מילות מפתח את המילים החשובות והטובות ביותר, כך שנתח התקציב הגדול ביותר יוקדש להן (בעת קידום PPC).

מחקר מילות מפתח – איך מוצאים את המילים הטובות?
לבעלי אתרים יש נטייה לבצע מחקר מילות מפתח שבסופו יבחרו במילות מפתח בנות מילה אחת, או כלליות מאוד – לדוגמא "כלבים", "עורכי דין" או "שמפו לשיער". מחקר מילות מפתח שכזה אינו רלוונטי, מה גם שגוגל אינו אוהב מילות מפתח בנות מילה אחת. גם אם מילות מפתח אלה ישולבו בטקסט אולם לא באמת ישתייכו אליו, הרי שגם אם האתר יופיע בדף הראשון של התוצאות של גוגל, וגם אם העמוד יזכה להקלקות רבות, הרי שאם התוכן הוא אחר ממה שהגולשים מצפים לו - הם לא הגולשים המתאימים לאתר.


מהם המקורות לביצוע מחקר מילות מפתח ?
1. מחקר מילות מפתח יתבסס קודם כל על שם החברה, שם המוצר ושם העסק שמאחורי האתר.

2. מקור נוסף ואיכותי מאוד עבור מחקר מילות מפתח הוא קבצי הלוג של האתר, המכיל את הנתונים שהובילו גולשים אל האתר עצמו (אילו מילות חיפוש הקישו בגוגל ?)

3. שימוש בכלים מסחריים לביצוע מחקר מילות מפתח, דוגמת Google Keywords ואחרים.

4. מחקר מילות מפתח מבוסס גם מדד התחרות. נסו להריץ את מילות המפתח המבוקשות בגוגל ובדקו כמה אתרים עולים בעת הקשתם, במידה ועולים אתרים רבים מדי, יתכן כי מדובר במילות מפתח נפוצות מדי וכדאי לבחור במילים אחרות.

מחקר מילות מפתח
מחקר מילות מפתח
בחירת מילות מפתח מתאימות- עושות את ההבדל
קידום נכון לאתר עיסקי , תדמיתי או כל אתר שיווקי רוצה להחשף רק ללקוחות פוטנציאלים , למשל , בעבר קידמנו חברה המספקת עגלות קפה , מטרתנו להחשף רק למי שמחפש עגלות קפה , בעל האתר כלל לאל היה מעוניין להחשף במילה "עגלת תינוק" מכוון שהפניות אל האתר אינם רלוונטיות , הגולש לא קיבל תשובה ולכן ימשיך הלאה , אנו מקדמי האתרים רוצים לתת לכם את התועלת המקסימאלית מהאתר שלכם , מעבר לחשיפה והתמקדות במילות מפתח ממוקדות , המטרה שלנו , שהגולש ימשיך ויגלוש באתר , מטרת האתר , שהגולש ירגיש שעומדת מולו חברה רצינית ואמינה .
חשיבות מחקר מילות מפתח גבוהה , אנו בוחרים בקפידה את מילות מפתח הממוקדות לתחום , מילות מפתח שמחפשים מידי יום לעיתים עדיף להתמקד במילות מפתח עם תחרות מפרספים נמוכה ולראות תוצאות בהקדם לעומת מילות מפתח בעלות תחרות שמצריך יותר עבודה , תפקידנו מעבר לקידום מקצועי בגוגל , בחירת מילות מפתח ממוקדות ויצירת תנועה רלוונטית לאתר שלך.
ההבדל בין בחירת מילות מפתח נכונות עשות את ההבדל בן מילות מפתח שחושפת את האתר שלך ללקוחות פטנציאלי וחשופת האתרשלך ללקוחות שאינם מחפשיפם בדיוק את מה שיש לך להציע, האתר שלך יכול לחשוף אוך למגוון רחב של לקוחות המעוניינות לקבל את אחד ממוצריך או אחד ושירותך, כאשר נבחר במלות מפתח המתאימות לסוג השירותים שלכם, כך תקבלו חשיפה ממוקדת למילות הפתח, לאחר ביצוע מחקר מלות מפתח , נוכל לעת מה מפש הגולש בתחום שלך, ומה מצפה הגולש לראת לאחר שהקליק וכנס לאתר,את ה אנו מתאימים וחושפים לגלש לפי מילת המפח שבחר לחפש.